Odstąpienie od umowy

Otrzymany towar mogą Państwo zwrócić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania paczki z butami. Zwracany towar nie powinien nosić żadnych śladów użytkowania, dlatego proszę o zachowanie ostrożności podczas przymierzania obuwia. Obuwie proszę odsyłać w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku owiniętym folią, papierem lub streczem (etykiety oraz taśmę proszę nie naklejać bezpośrednio na pudełko).  Zwracane obuwie jest pod Państwa opieką do czasu odesłania go do mnie, dlatego proszę upewnić się, że jest dobrze zapakowane i nie ulegnie uszkodzeniu podczas transportu.

Zrezygnować można z całości zamówienia lub z jego części.  Należność za zakupiony towar zwrócony zostanie w ciągu regulaminowych 14 dni od dnia otrzymania paczki zwrotnej (w praktyce trwa to zazwyczaj do 7 dni roboczych, a nawet krócej). Należność za zwrócone towary zostaną przelane zgodnie z Państwa życzeniem - na rachunek bankowy lub saldo konta założonego w sklepie - pieniądze będą czekały na wykorzystanie przy następnych zakupach. 

 

Zwrotu towaru  można dokonać wybierając jedną z dwóch opcji:

 

OPCJA DLA KLIENTÓW ZAREJESTROWANYCH W SKLEPIE WWW.ELIKSHOE.PL

 

Można wygenerować zwrot z pozycji swojego konta w sklepie - dzięki temu mają Państwo stały podgląd do postępów realizacji zwrotu) i np. korzystając z przesyłek Sklepu: wysyłka Pocztą Polską - koszt 9,50 zł - odliczany od zwracanej kwoty). 

 

 

Szczegółowa instrukcja:

  1. Zaloguj się na swoje konto w elikshoe.pl

    Przejdź do zakładki "Twoje konto" --> "zwroty towarów" 

  2. Kliknij „dodaj zwrot towaru". 

  3. Dalej postępuj zgodnie z instrukcjami na stronie.

  4. Wydrukuj zgłoszenie zwrotu (klikając w opcję wygeneruje się formularz zwrotu oraz etykieta na przesyłkę).

  5. Podpisz się na formularzu i umieść go w paczce ze zwracanym towarem wraz z dowodem zakupu.

  6. Paczkę z wydrukowaną etykietą dostarcz do wybranej przez siebie siedziby Poczty Polskiej.

 
 

 OPCJA DLA KLIENTÓW NIEZAREJESTROWANYCH ORAZ ZAREJESTROWANYCH W SKLEPIE WWW.ELIKSHOE.PL

 

Jeżeli zakupy zostały dokonane  bez rejestracji lub z rejestracją, ale np. nie mają Państwo możliwości wydrukowania formularza, proszę odesłać towar (pocztą lub kurierem) na adres Sklepu wraz z pisemnym odstąpieniem od umowy: numerem zamówienia, danymi Klienta i nr konta (lub informacją o przelaniu pieniędzy na saldo) oraz dowodem zakupu.

 

Adres do zwrotów:

elikshoe 

Ewelina Bednarz,

ul. Sucharskiego 60/8 

42-300 Myszków

 

 

Uwaga!

  1. Procedura WYMIANY jest taka sama jak procedura zwrotu: nie prowadzę rezerwacji butów, ani nie usuwam ilości magazynowych ręcznie - wszystko odbywa się automatycznie podczas zakupów Klientów. Dlatego, aby uniknąć sytuacji, że podczas wymiany brakuje już danych rozmiarów,  zawsze radzę Klientom, aby poprzednie buty zwrócić, a w tym czasie od razu zrobić zamówienie na nowe. Jest szybciej i bezpieczniej. 

  2. Można także zwrócić buty korzystając z możliwości zwrotu kosztów na "saldo Klienta". Po rozpatrzeniu zwrotu pieniądze wpłyną na saldo i będzie je można wykorzystać przy zakupie pary na wymianę.

  3. Zwracany towar zostanie przyjęty tylko wtedy gdy będzie odesłany z kompletną zawartością, a sam produkt oraz pudełko będą nieuszkodzone.

  4. Mogą Państwo odesłać do mnie paczkę pocztą lub kurierem.

  5. Z przyczyn organizacyjnych nie odbieram żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem. Paczka przysłana do mnie w ten sposób wraca do nadawcy na jego koszt.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel